Over problemen met inloggen

Problemen met inloggen

Wat is er mis met het wachtwoord?
  • Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig.
  • Als je een wachtwoord toegestuurd hebt gekregen, kun je die het beste letterlijk uit de mail kopiëren maar ze werken niet als je per ongeluk een spatie meekopieert.
  • Om te voorkomen dat je een spatie meekopieert, kun je het beste het wachtwoord van achter naar voren selecteren (in elk geval niet dubbelklikken!).
  • Om in te kunnen loggen, moet je cookies accepteren! Meestal zul je dit wel doen. Zo niet, dan kun je dit wijzigen in je browserinstellingen.
Geen account bekend onder dit email adres

“Zojuist bestelde ik het sinterklaasspel + downloads via uw website. Ik heb bij het invullen van mijn gegevens mijn emailadres en een wachtwoord opgegeven. Na betaling zou ik mijn downloads kunnen ophalen. Echter… de website meldt dat er geen account bekend is onder dit email adres. Ook heb ik geen email ontvangen. Ook niet via de spambox.”

Je hebt naar alle waarschijnlijkheid een typefout gemaakt toen je je email adres opgaf. Wat ik het meest zie langskomen zijn @gmail.nl of @hotmail.nl – beide mailproviders eindigen op .com. Maar een andere fout kan natuurlijk ook.

Wanneer je niet kunt inloggen, kun je niet zelf je email adres wijzigen. Neem even contact met me op, dan pas ik je gegevens voor je aan en zorg ik dat de bestelbevestiging met inlog informatie opnieuw aan je verstuurd wordt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  1. Vraag een nieuw wachtwoord aan. Dit doe je via deze link: https://www.sinterklaassurprisespel.nl/webwinkel/account/?recover
  2. Je krijgt dan een email toegestuurd met de vraag of je inderdaad een nieuw wachtwoord wilt (altijd rekening houden met foute-grap-pieten!).
  3. Hierin staat een link en als je hierop geklikt hebt, krijg je een tweede email met hierin je nieuwe wachtwoord.
  4. Kun je hier niet op klikken? Kopieer deze dan uit de mail en plak het in het url veld van je webbrowser!
Mijn emailadres is gewijzigd. Wat nu?

Er wordt alleen een nieuw wachtwoord gestuurd naar het email adres wat bekend is. Wanneer je hier niet langer email op kunt ontvangen, neem dan even contact met me op, zodat ik je gegevens handmatig kan wijzigen.

De mail met nieuwe wachtwoord komt niet aan…

Check eerst je spam/junk folder. Als het daar niet inzit en er na 10 minuten nog steeds geen mail binnen is, neem dan even contact met me op, dan kan ik je gegevens handmatig wijzigen. (Geef ook een telefoonnummer zodat ik je kan bereiken als mijn persoonlijke antwoord ook niet bij je binnenkomt!)

Ik kan niet op de link klikken in de eerste email. Wat nu?

Kopieer de link uit de mail en plak het in het url veld van je webbrowser. (Afhankelijk van je mailprogramma, is de link wel of niet klikbaar.)

Dat nieuwe wachtwoord kan ik niet onthouden!

Zodra je ingelogd bent, kun je al je gegevens online wijzigen – ook je wachtwoord!