Je staat al ingeschreven op de klantenlijst

Nadat je je had ingeschreven, heb ik je een mailtje gestuurd met de vraag of je wilt bevestigen dat je jaarlijks de download updates wilt ontvangen. De titel van deze email is:

  • “Bevestig je interesse in de Sinterklaas Surprisespel download updates”
    Dit is de bevestigingsemail met hierin een bevestigingslink. Pas wanneer je op deze link geklikt hebt, is de inschrijfprocedure helemaal afgerond.

    Omdat ik de updates via een geautomatiseerd proces verstuur, ben ik wettelijk verplicht deze extra toestemming voor verzending van je te krijgen. Sla deze stap dus niet over als je deze ieder jaar wilt ontvangen!

Als je deze mail ontvangen hebt en op de link hebt geklikt, hoef je verder niets te doen. Je krijgt vanzelf bericht van me – vrijwel alleen tussen de herfstvakantie en 5 december dus.

Als je de bevestigingsemail niet hebt ontvangen, dan kunnen er een paar dingen aan de hand zijn:

  1. Je hebt toch een typefoutje gemaakt bij het invullen van je emailadres. Niet erg waarschijnlijk, maar het overkomt de besten. In dat geval kun je het beste terug naar je account pagina en hier je emailadres dubbelchecken op typefouten. Als je je adres wijzigt en het formulier opnieuw verstuurt, krijg je opnieuw de bevestigingsemail toegestuurd.
  2. Je spamfilter blokkeert deze mail. Als je vermoedt dat dit aan de hand is, doe dan het volgende:
    • Check je junk/spam folder of de mail daarin terecht gekomen is.
    • Voeg dit emailadres toe aan je adreslijst: sintspel@sinterklaassurprisespel.nl

    Met name hotmail en live adressen willen deze mail nogal eens als spam bestempelen…

  3. Ergens onderweg ging er een server plat. Dit is het minst waarschijnlijk, maar ook dat gebeurt wel eens. Als de mail nooit aangekomen is, kun je je in dit geval ook het beste opnieuw inschrijven. Je zult alleen wel een ander emailadres moeten gebruiken, want met het adres wat je eerder gebruikt hebt, kom je direct weer terug op deze pagina.