De mail met nieuwe wachtwoord komt niet aan…

  Reageren niet mogelijk

Check eerst je spam/junk folder. Als het daar niet inzit en er na 10 minuten nog steeds geen mail binnen is, neem dan even contact met me op, dan kan ik je gegevens handmatig wijzigen. (Geef ook een telefoonnummer zodat ik je kan bereiken als mijn persoonlijke antwoord ook niet bij je binnenkomt!)


Wat is er mis met het wachtwoord?

  Reageren niet mogelijk

Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig. Als je een wachtwoord toegestuurd hebt gekregen, kun je die het beste letterlijk uit de mail kopiëren maar ze werken niet als je per ongeluk een spatie meekopieert. Om te voorkomen dat je een spatie meekopieert, kun je het beste het wachtwoord van achter naar voren selecteren (in elk geval niet dubbelklikken!).  … Read more



Mijn emailadres is gewijzigd. Wat nu?

  Reageren niet mogelijk

Er wordt alleen een nieuw wachtwoord gestuurd naar het email adres wat bekend is. Wanneer je hier niet langer email op kunt ontvangen, neem dan even contact met me op, zodat ik je gegevens handmatig kan wijzigen.


Ik heb nooit een wachtwoord ontvangen. Wat nu?

  Reageren niet mogelijk

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Dit doe je via deze link: https://www.sinterklaassurprisespel.nl/webwinkel/account/?recover Je krijgt dan een email toegestuurd met de vraag of je inderdaad een nieuw wachtwoord wilt (altijd rekening houden met foute-grap-pieten!). Hierin staat een link en als je hierop geklikt hebt, krijg je een tweede email met hierin je nieuwe wachtwoord. Kun je  … Read more